Stinsen och Sollentuna!

Hallå folket, Hemma från skolan nu kan man väl säga :O nej då, slutade vid tre, sen åkte jag Mamma, Malin och Lollo till Sollentuna och Stinsen, lite bättre info= Jag och Mamma släppte av Lollo och Malin till Sollentuna, sen drog jag och mamma vidare till Stinsen :) hon skulle tydligen bara köpa ett par löparskor, och jag skulle inte köpa ett piss, men det blev en BH till slut, jag kan faktiskt inte åka hem utan att köpa någonting, en riktigt fin sådan! :)
Det blev lite mer titta i affärer som inte alls var meningen från början, men sen efter några timmar hämtade vi upp dom andra två igen, som också hade handlat en hel del :P
Det blev Donken vid Kista, jävligt gott faktiskt, och så var Malin snäll och bjöd mig på Glass, mycket gott! :) haha

Nu sitter jag hemma, ska försöka plugga lite /: Jag hatar allt det här med plugg och så, men man måste väl...


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0