-

Sitter i skolan, har svenska! förstår mig inte på den här grammatiken, inte för att jag försöker, men verb kan jag faktiskt och det går vi igenom just nu :)

Träning hade vi imorse (: det var faktiskt kul, jag var duktig som körde mina rehab övningar, det är verkligen huuur tråkigt som helst /:
Men sen fick jag vara med och hjälpa till i försvar lite! :D Grymt... Men osmart som jag är hoppar jag upp och täcker med min höger arm och ont som fan gjorde det :O men det gick över, blev lite rädd där!  men det gick bra! :D

Nu ska jag fixa lite med Matilda's header, hon ville att ja skulle göra en, jag har en jätte bra idé (:


Hahahahahh!

Kommentarer
Anna

DU FÅR JÄTTEGÄRNA HJÄLPA MIG MED EN OCKSÅ :-D

2009-12-02 11:31:53
URL: http://alfmina.blogg.se/
MKL

Du är underbar! TAACCK!

2009-12-02 11:34:35
URL: http://matildakarinlundin.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0