6 dagar kvar!

Det fick bli en kväll hemma idag! :D
Skulle kanske vilja hitta på någonting med dom bästa men idag blev det inte så, och imorgon har jag julafton här hemma med mamma! eller klockan 3 först, men ja jag ska nog sova ut imorgon,
På söndag måste jag nog shoppa lite, för annars vet jag inte vilken dag som jag ska köpa klänning (:
Läste också på Elin's blogg att hon ska se den tredje filmen av stieg larsson :O åh jag måste också se den snart, -har sett dom 2 första på bio så nu måste jag ju se den tredje också, men när det ska bli vet jag inte! xD
nu ska jag fortsätta kolla lite på Harrypotter, :D gillar det inte så mycket, men vad ska man annars kolla på? (:

Hittade en gammal fjortisbild! :D rätt roligt faktiskt! xD
Men jag är mest ledsen för håret,

Kommentarer
eg

Vi har heeeela veckan på oss plus nästa. Så vi hinner :D puss

2009-12-25 22:01:34
URL: http://elingu.webblogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0