Åh nej! spanska läxa

vaknade för två minuter sen :P skönt faktiskt! haha
Nu ska jag faktiskt fixa mig sen dra ner på träningen, jag ska ha personligt samtal innan också, så jag måste komma lite tidigare! haha
Men sen tror jag faktiskt att det kan bli en rolig lektion! eftersom att viktor, fredric, frida och jessica tror jag det var som skulle hålla dagens träning! :D väldigt roligt faktiskt! hhaaha. får väl se vad dom hittar på...

Ikväll är det ingen vanlig träning med laget, vi ska ut och springa själva! kan faktiskt vara skönt ibland. för det är lussekul i vikinga som jag kanske ska kolla på! eller om vi inte färgar håret ist (: haha
Men vi får se vad eftermiddagen bjuder på? nu ska jag iaf ära frukost för måste ta min Ont i magen tablett :O vill att dom ska vara slut nu! ):

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0