Alltid Samma rubriker

Får väl skriva lite även fast jag inte vet vad jag ska skriva! haha
klockan 2 åkte jag till hallen, var faktiskt lite skönt att vara ute i snön, det är ju faktiskt 4:rde advent och 1 meter snö på marken, nästan så man inte kommer utanför dörren...
Men först var det herrjuniorerna som spelade, shit vilken spännande match! ... NAT
dom mötte tyrold som var en man kort hela matchen, domaren kom 10 minuter sent också, heelt stelt (: haha
Sen var det pojkar 95 som hade match (: dom vann faktiskt, mycket bra, satt även kvar i hallen ännu mer för att kolla pojkar 94 :P Lollo, Anna och kalla kom också så jag fick lite sällskap! Dom vann också,
det roligaste var faktiskt:
Anna till sofie! : Fråga Patrik vart mina vantar är
Sofie: Dom är hemma hos mig, men jag kan dom ta med dom nästa gång till hallen och ge dom till madde, hon kan ge dom till dig sen
Jag, Tack för det

( vad fan menade hon med det där lixom? hah jo jag är alltid i hallen så när hon är här nästa gång kommer jag också vara här, haha, faktiskt ganska klockrent )

Men Men, Anna och Mathilda åkte hem sen, fast lollo var snäll och stannade med mig i hallen, Pappa hade faktiskt match med veteranerna som lollo sa. Lite roligt att dom samlas en kvart innan matchen och värmer knappast upp (: haha
Men jag och lollo fick faktiskt sitta i sekretariatet... Lollo kunde faktiskt det där ganska bra, men vi båda var faktiskt väldigt förvirrade! :p
Vi pratade kanske lite för mycket för att hänga mer i matchen! Man ska ju ha ögonkontakt med domaren men det hade vi verkligen inte! vi var inne i våran egna lilla värld (:
Men tack för det, det var faktiskt roligt lollo :)

Nu ska jag gå ner och kolla film, Ingela hyrde någon film, kommer inte ihåg vad den hette, men jag kan ju säga det sen, verkade faktiskt mycket bra, en tjej film så pappa blev ju inte så glad, men han får stå ut, Nu är det bara Godis som saknas, men det är bra att inte äta godis hela tiden, har inte gjort det på hela helgen, Bra madde.

Nu är det dax att liva upp stämningen lite!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0