Beyla eller Bella?

Det blev en väldigt lång dag idag, åkte vid 2 och var hemma vid 7 (:
Julklappar hittade jag också så det var ju väldigt bra faktiskt!!  En trevlig dag med dom bästa! (:  Men alla skulle handla så det tog ju sin lilla tid!


Mamma ringde mig när vi var i butiken också, KATTEN HAR KOMMIT! Ville bara hem och träffa den nu... Shit vad gullig den är, jätte liten, 12 veckor, Men Jag och mamma bråkar om vad den ska heta, men den är nu inskriven som BELLA... innan hette den Beyla, det låter ju faktiskt lite bättre, men fan egentligen spelar det ingen roll, är ju inte som en hund som kommer när man ropar :D men jag ska absolut göra den kelig, men inte så lätt nu eftersom det ändå den gör är att jagar olli, (katten vi är barnvakt åt)
Lite mycket att göra här hemma nu! ska kanske slå in lite julklappar också, för imorgon ska jag till knivsta och fira jul med laget (:

Kommentarer
mkl

beyla:-)

2009-12-22 10:55:32
URL: http://per.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0