börjar smått att bli sjuk

ÄNNU EN DÅLIG JULKLAPP:O NU KÄNNER JAG ATT JAG BÖRJAR BLI SJUK OCKSÅ:O
min syrra ligger hemma och är sjuk, och nu börjar jag också bli det! kände det i morse när jag vaknade att jag var DÖTRÖTT!
Skulle gå hem efter svenskan men jag kände att jag inte orkade gå hem så det blev att jag gick på naturkunskapen!

Vi skulle egentligen ha färgahåret dag idag! men det får bli imorgon, hoppas jag bara känner mig lite sjuk idag, och att det inte bryter ut! typ den ända lediga helgen och jag ska vara hemma och vara sjuk! bläää

Åt också världens minsta apelsin idag! eller det låg en mini apelsin i den stora apelsinen... den kanske var 2 cm i diameter :O haha skiit söt, men glömde ta kort på det! (:


hur länge ska jag vara borta!!!!!!

Kommentarer
MKL

Och vad fan gör jag på den där bilden=?

2009-12-16 20:08:52
maddelito

Jadu! haha du blir kanske lite rädd! hahaha (:


Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0