Dagens äckliga:O

har ju glömt att berätta dagens äckliga :O
imorse när vi hade träning, så körde vi lite uppvärmning!,, då har man ju inge klister på händerna än, det tar man när det är bollövningar! (: hahah
Då kommer Dagge till mig och frågar om jag vill ha klister, vet inte varför jag säger Ja, men det blev en reflex, tyckte konstigt att han kom fram och frågade bara mig, men men, när jag ska ta i burken så ligger det där en .................
DÖD MUS:O Fyfan, jag höll på att skita på mig! /: jag hatar möss och råttor, och hur fan kan den ha kommit in i klisterburken :O euw
Måste väl vara så att locket varit öppet så har den krupit dit! (:
Det trixet ska jag nog köra med någon annan, fast då får det nog bli en lodsas mus, hur ofta är det man hittar en mus i burken :O hahah




Kommentarer
julia

Hahah fan va kul :D

2009-12-07 22:10:24
MKL

Fy jag hade verkligen pissat på mig!

2009-12-08 09:32:15
URL: http://matildakarinlundin.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0