dom sista orden nu!

Nu håller jag på att skriva mitt sista inlägg år 2009 /: lite sorligt men sant :) haha
Nästa gånga jag skriver här kommer datumet vara januari 2010...
Jag har snart fixat mig klart, håret tog ett tag, men jag är faktiskt väldigt nöjd måste jag säga, älskar mitt hår idag! hoppas det håller hela kvällen bara, troligtvis inte, nu ska jag bara sätta på mig mina nyårskläder som mina älskade vänner hittade till mig, tack till er! :D jag ska också spendera kvällen med dom, kommer bli bääst!
Men nu säger jag bara 3 ord till, sen ska jag nog umgås lite med mamma,  :)
GOTT NYTT ÅR :D !!!


Vi hörs 2010!

Kommentarer
eg

Gud vad fin du är! :-)

2009-12-31 21:11:15

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0