En ledsen Madde!

Läste lite på elin's blogg hon storstädar rummet! och det är verkligen någonting som jag skulle behöva också, så nu gör jag det också, men måste ta det lite lungt emellanåt, pallar verkligen inte, så jävla tråkigt, Hatar mitt rum också, NOLL julkänsla, men det bästa är om man kollar ut, UNDERBART (:

Nu när jag städade undan min ENORMA klädhög hittade jag också mina knäskydd... undra hur länge dom har legat i den högen nu! Jo, jag och Mats räknade ut detdär sist jag var hos honom.
5 November... en dag som jag inte kommer glömma,  det var den torsdagen som jag fick ett skott på min arm, nu har jag varit borta i 6 veckor och 2 dagar :O
känns som en LÅNG JÄVLA EVIGHET... tyvärr kommer det bli längre också!
Jag vill bara sätta på mig knäskydden och spela ut!



På den här tiden var lilla madde lycklig!!

Kommentarer
julia92

Förstår hur de känner för jag har varit precis där du är nu, skit jobbigt men deppa inte för mkt. Se det från den ljusa sidan, de finns alltid något du kan göra! Tro på dig själv o de du gör, då kommer du tillbaka, LOVAR :D<3

2009-12-20 09:41:57
maddelito

Tack Julia!

Jag lovar att jag ska kolla på den ljusa sidan :D<3


Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0