En stressad JAG

Pappa väckte mig idag halv 12, fan länge sen jag sov så länge (: har sovit i 11 timmar typ (: Gårdagen var faktiskt väldigt kul, Kalle sov här och hampus åkte hem på kvällen! det blev singstar, jag och Marcus mot kalle och hampus (: haha
Fast vi ägde ju dom :P

Åkte direkt till coop för att köpa hårfärg till Anton, han ville att jag skulle göra slingor på han (: så det har jag gjort nu ett tag:) han är ju så himla håröm, och ni som vet hur det känns att köra med mössa, så var det inte så jätte lätt när han säger aj hela tiden :) 
Men snart ska han tvätta ut det iaf (:
Känner mig lite stressad, klockan 2 börjar matchen i vikinga, och jar har lovat anna att jag ska sitta där med henne! Samtidigt som anton behöver hjälp med att tvätta ur färgen :O
Matilda skulle komma hit innan också, men hon hinner inte det, och nu mste jag sminka mig och så, för eftermatchen måste jag städe rummet, för halv 5 ska vi till ishallen och kolla hockey för att sen hem hit igen och ha raclette middag med familjen lundin + Johanna, Camilla oh Per... Kul som fan kommer vi ha! singstar ska det bli förfullt!

Nu blev det ett konstigt inlägg, men idag är jag verkligen stressad, och mitt hår är inte på rätt sida, vad ska jag ha för kläder ?

Hinner inte leta efter en bild heller, så tråkigt inlägg får det bli :O

Kommentarer
Anna

Det blev inte riktigt som jag tänkt där i hallen. Förlåt om ajg inte var på topphumör. Vi kan prata om det imorgon när vi ses? PUSS

2009-12-05 16:15:09
URL: http://alfmina.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0