En tripp till STORSTADEN väsby... NAT

Det blev ett litet besök till Väsby idag med Matilda och Marcus (: Ingela skjutsade dit oss, Marcus köpte först en mobil... Så nu kommer både per, marcus och Jocke sitta med lika dana telefoner i klassrummet! fast olika färger :P haha
Matilda köpte sin söta lilla present till per! tror det kommer bli skit snyggt på han faktiskt (: haha
Tog lite fika i centrum också! var det gott Marcus? hahaha
Nu är marcus lite ocosial, för han nördar med sin nya mobil, som egentligen ska sitta på laddning!! haha
Får väl se hur länge den håller (:

Blev lite sur nu också att inte lottningen har kommit in som dom sa ): fan jag e ju nyfiken vart vi ska åka och spela, och vilka vi får i gruppen!
Tror att jag ska sova tidigt idag, för jag vill till skolan imorgon! hoppas jag blir bättre med min förskylning och inte sämre, får inte missa allt imorgon! Ska ju färga håret och saker! (:


Glassen var faktiskt jävligt god! (:

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0