En trött Madde...

Det var en bättre match idag än det var igår! kristianstad var faktiskt mycket bra (:
Jämt nästan hela matchen, förutom i slutet då skånela drog iväg och vann med 7 bollar kanske (: yippie... hhaha
Andra matchen är mot Kärra, den måste jag ju bara se (: tror den börjar 3... ska inte vara ute i sista minut som jag var i morse (: haha ¨
Jag slog faktiskt record, tvättade håret och fixade mig på en kvart, okej hann inte torka håret, så fick gå med blött, SOM JAG HATAR, men jag kom bara 2 minuter sent till matchen

Grattis säger jag också till Per och Matilda som "firar" halvåret idag (: söta som bäär :P hahahah

Tomten kommer snart... Tjoho

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0