Eriksdalshallen nästa...

Hemma igen efter en mycket jobbig dag! ... NAT
VAd har vi gjort idag egentligen? jo första hade vi träning på morgonen! sen skulle vi ha svenska men då var vi i vikingahallen och kollade fotboll! det blev torsk, men skönt att slippa lektionen iaf... Sen kommer Marcus och säger att han fixat så vi inte har någon naturkunskap heller, så då var min dag räddad (: haha
Sen var det Fys igen, men jag hoppade över den, har skit ont i magen... och det gick inte över när jag tränade, så vilade idag faktiskt /:

Nu är det så att jag ska in till Eriksdalshallen och kolla Hammarby mot helsingborg.. det kan nog bli en mycket bra match! (: om vi får biljetter alltså (: haha
Så jag ska väl snart börja fixa mig, eftersom att vi ska in dit lite tidigare och käka...  vi skulle ta 16.50 tåget tror jag, ingen koll alls (:

Jag har bytt mobil med syrran!  och just nu går det inte att skicka över bilderna till datan :O less jag blir på skiten


Kommentarer
emma

sv: haha, okej tack så mycket. gör den när du har tid (:

2009-12-09 20:28:28
URL: http://handballislove.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0