Eskil here we come!

Hemma från skolan idag! känner att jag inte skulle palla skolan! har typ inte sovit någonting inatt, så när jag vaknade av klockan ringde jag pappa och sa att han skulle sjukanmäla mig! har typ världens huvudverk och förskyld! vill ju vara frisk till helgen!!

STEG 4 LOTTNINGEN HAR KOMMIT NU OCKSÅ
ser ut som en ganska lätt grupp faktiskt, kunde ju ha blivit värre (:
Grupp 2 A
Grupp 2 B

Arr: HK Eskil
Arr: HK Eskil

HK Eskil
Skånela IF
Semi-off
Skogås HK
Borlänge HK

HK Aranäs
Eslövs IK

Kristianstad HK
Önnereds HK

Markera för att se vad det står, vet inte hur man ändrar färgen :O

Får väl se hur det går, hoppas faktiskt vi kommer till steg 5 iår, eftersom att vi tabbade oss förra året /:
Nu är det bara min armbåge som ska hinna läka också!!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0