Förändringen

det blev ju inte så som jag trodde att det skulle bli! okej, det blev oranget, men det är typ fläckigt i hårbotten, tror hårfärgen har komit igenom hålen :O gammal mössa (:
Annars ser man inte så jätta mycket eftersom att jag gjorde Lite och smala slingor (: tur det säger jag bara, för det hade inte sett klokt ut om det hade varit mer slingor... haha
Men nu har jag såhär till jag färgar nästa gång, jag orkar ju faktiskt inte bry mig (:
I make a change...

Men nu ska jag sova, ska faktiskt ta en löprunda imorgon bitti! (: skönt ska det bli faktiskt, hoppas det inte är så blött i spåret, är faktiskt ganska taggad på att springa i skogen (:

ni får ingen bild, för man ser ändå ingenting!
Godnatt


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0