Fredag och ändrade planer

Fotbollsmatchen gick faktiskt som väntat! eller dom hade sagt innan att dom skulleförlora stort men dom förlorade faktiskt bara med 1-0 (:
Och då var inte sandberg och ludde med!
Sen skulle vi ju julbaka och så men eftersom att matilda inte kunde vara med så blev det ingenting :O surt!
Så jag bestämmde att jag kunde hänga med och spela innebandy ist. Det var faktiskt väldigt kul.. men jobbigt
Det var våran familj + Johanna, Hampus och Kalle! :D det var väldigt roligt (:

Men det var snabba puckar hem för nu är det faktiskt idol! :D Erik är faktiskt min favorit! just nu, men Calle är även grym, jag vet inte riktigt vem jag ska rästa på av alla dom tre, men jag tror faktiskt att Erik kommer vinna hela skiten (:
Eller vad tror ni?

Jag har inte tid, och orkar inte skriva någonting mer heller... måste väl umgår lite med folket här hemma! (:
Halva klasse är ju här ( NAT )


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0