friendsfriends!!

Nu ska du faktiskt inte klaga Anna, Du säger till mig att jag aldrig skriver och att du skriver hela tiden:D haha
Du skriver fan aldrig förutom 5 inlägg på en dag, sen kan det gå en vecka innan du skriver igen nästa gång xD
Men jag gillar dej ändå anna, Jag kommer ihåg den dagen du kom till oss o skånela, jag ba jaha, vad är det här för tönt som inte kan spela handboll från lilla hålan rosersberg :D haha
Men när man började känna dig så ångrar man lite vad man tänkte och tyckte! :D man ska aldrig döma en person innan man börjar prata med den ! :D Nu Börjar vi känna varandra mycket bra, och jag gillar dej mycket!
Vet nu inte hur länge vi har känt varandra, men ett år är det iaf :D hoppas det blir längre,'
Jag älskar dej AnnaPannaPyttipanna<3

Men när jag träffade dig så var du blond! :D

Kommentarer
annapannapyttipanna

aaawhh madde :')

thank you my dear :D love you tooo



(tänkte sitta o rita på dina bilder på paint men jag funtar på o skippa det nu) lr ;D puss på deig!!

2009-12-26 18:47:47
URL: http://shitbulle.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0