Frost på mitt fönster (:

Jag pallar fan inte vara sjuk!! :O
Jag har typ int esovit ett piss inatt, kan fan inte andas... :O
Men vi har sovmorgon idag så jag kunde sova lite extra! :D  och det är ju alltid skönt!
Jag orkar faktiskt inte gå till skolan, men jag tänker göra det ändå, för om jag inte går till skolan får jag inte kolla träningen ikväll! jag kan nog inte träna för jag har ont i halsen och är förskyld, men jag kan ju kolla, för sen efter ska vi ju färga håret! :D det behövs verkligen!

Fan jag hoppas att steg 4 lottningen kommer ut idag! kom ju inte ut igår som dom sa från Början, så nu måste man ju gå in och kolla hela tiden!!! JOBBIGT,
Idag har vi cp lektionerna Matte och natur, hatar dom båda. får väl se om jag orkar hela dagen(:
Men nu ska jag fixa mig det sista innan jag drar till skolan!

älskar dej matiluttanmammamatildatilda!

Kommentarer
ronja

sötnosar :)

2009-12-20 21:53:31
URL: http://ronjafroberg.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0