Ge mig ett bra resultat! (:

Vaknade ganska tidigt idag! hade glömt att dra ner parsiennerna så det var jävligt ljust :P haha
Men det var ganska skönt faktiskt för när jag vaknade blev jag pigg!  Känner mig bättre idag, hoppas jag får åka till hallen och kolla på Anton som har match, och sen har pappa match (: Känns som en evighet jag var där nu!
Just nu har jag matchrapport från anton som är i katrineholm, Upplands killar möter stockholm! skit jämn match, det blev 23-23 och nu håller dom på med shoot-out (: ÅHHH JAG VILL VARA DÄR NU (: haha
Hoppas verkligen att uppland vinner!

Som ni såg har jag hållt på lite med julias header nu på morgonen, om jag ska vara ärlig tycker jag faktiskt att den blev jätte bra! (: ska jag fixa din med? (: haha


Det här var typ förra veckan! nu är det dubbelt så mycket :O


Fick nyss resultat av Anton också, dom förlorade! sista som hände var att uppland skulle skjuta... Marcus kastar en skit bra utkast, Och den andra killen MISSAR :O FAAN! men det är sjukt bra att spela lika mot stockholm! Synd att dom förlorade!

Kommentarer
Anna

JA GÖR EN HEADER TILL MIG MADDE! :-D

2009-12-20 14:05:46
URL: http://alfmina.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0