Goodnight

Hemma för ett tag sen! älskar faktiskt Kista nu... dom har ju gjort det större, dom har fan alla butiker nu! Monki finns också! älskar den butiken (: Men för mig blev det bara en vanlig svart tjocktröja, mycket skön (:
Skulle köpa lite julklappar till er men jag har ju fan ingen fantasi /: Men som ni flesta kanske vet så kan ja ginte åka därifrån utan att köpa något :O Nu ångrar jag också att jag inte köpte dom där jeansen!
Marcus alltid lika skämmig som vanligt !!

Matilda Lundin- Blir frisk nu!


sitter och läser alla's bloggar nu också, mycket som händer, hinner inte riktigt med i svängarna, men sen kom jag in på lollos blogg... Steg 3 börjar närma sig!!!
Förra steg 3 hade vi också hemma, då vaknade jag upp med nackspärr samma dag :O vart man ledsen eller? kunde vara med på sista matchen den dagen, spelade inte mycket men lite, tror jag fick ta en straff! mot Skuru om jag minss rätt, mådde väldigt dåligt just då...
Nu har vi steg 3 hemma igen :O och ingen madeleine kommer finnas på banan :O förjävligt!
Men ändå så förstår jag inte Julia, såg på din blogg att du har varit borta i 2 år exakt idag :O Fyfan, kan inte förstå hur du känner, det måste verkligen vara hemskt!

Men nu ska jag faktiskt avrunda detta! orkar inte skriva så mycket, vet att ni tycker det är tråkigt att läsa då!


Steg 3 förra året, bilden tagen av mig som sitter på läktaren :O


Kommentarer
julia

Jag älskar att läsa din blogg, inlägg långa som korta det spelar ingen roll :D

Och ja, två år är en låååång tid, fattar inte själv hur jag har orkat/orkar, men ändå vill man ju tillbaka och då gäller de verkligen att inte ge upp! Man kan allt, bara man vill, så kämpa madde, du är snart tillbaka :)

2009-12-02 23:12:10
Anna

Jag älskar också att läsa din blogg :-D

Och madde du är stark o du ska tillbaka! :-D

2009-12-02 23:22:15
URL: http://alfmina.blogg.se/
madeleine

Vad ni är gulliga! tack... Älskar att läsa era bloggar med (: haha<3


Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0