GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN! ;D

Pappa väckte mig kvart över 8 idag:O inte så roligt, men vad gör man?
Hon fyller ju bara år en gång per år :D hahaa
Roligt att se henne glad iaf, för nu är hon 18 och shit vad hon längtar, nu börjar faktiskt jag också längta lite,
Hon fick massa körlektioner, så nu ska hon börja fixa körkortet tror jag, hahaha
Jag hoppas verkligen syrran gör det så snart som möjligt, då kan man åka vart man vill! Eller aa bil kanske hon inte köper än, hon är ju inte miljonär, men det finns ju två bilar här hemma, xD

nej nu har jag inte tid att sitta här och skriva längre, vi ska faktiskt iväg till danderyd och spela Curling, min armbåge dunkar fortfarande, så får se hur det går med den, jag vill ju prova på lite iaf, men pappa sa att det inte var så ansträngande! xD
vi åker typ halv 11, skriver hur det var sen :P

inte den bästa bilden, men hon ville ju inte vara med! /: haha
kanske inte så jätte konstigt

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0