håll i busskortet!

JAG HAR ÄNTLIGEN MITT EFTERLÄNGTADE LOV PRECIS SOM ALLA ANDRA! (:  Mycket skön dag, det började med pepparkakskrig i klassrummet, sen får jocke skäll :P haha ( vad sa han där ute egentligen)  Och sen gick alla från lektionen till kulturum, Lärarna spelade upp en pjäs förr oss om hur vi är i skolan typ :P skit roligt faktiskt! så jävla klockrent (: haha
Men vi slutade 10 och det var jävligt skönt för nu ligger jag hemma har precis slagit in mina julklappar, jävligt svårt eftersom jag aldrig brukar slå in presenterna, jag öppnar helst om jag ska vara ärlig :P men jag känner mig extra snäll iår :D
Nu ska jag bara ta det lite lungan och snart kanske jag ska hoppa in i duschen, orkade verkligen inte det imorse :)
Drar till knivsta vid tre med laget och har julafton! :D byta presenter med varandra, undre vad jag får för någonting :)


Bilden blev slumpvald, :D hade ingen annan,
Men du ska ändå veta att du betyder! <3

Kommentarer
anna

hehe tack madde älskar dig ;D<3

2009-12-22 11:46:02
URL: http://shitbulee.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0