Heldag i Stinsen with the girls

Det blev verkligen en heldag i stinsen! :D Jag fick världens ångest övet att jag inte kunde hitta någonting som jag ville ha till nyår! :O
Vi tog 12:04 tåget in och nu är jag hemma :D haha men det har faktiskt varit en rolig dag med flickorna!!
Men sista affären vi gick in i var HM, och jag fick ställa mig i omklädningsrummet så kom dom med en massa kläder, många skit fula, (tyckte jag) och många lite bättre, jag hittade tillslut någonting, men hade ont i magen när jag skulle betala, men nu när jag kom hem satte jag på mig det igen och jag min magknip släppte faktiskt, det var lite bättre än jag trodde! :D så ja jag kan nog gå ut på nyår :D men vad vi ska göra är inte riktigt bestämt än...
Men tack för att ni orkade vänta på mig när jag skulle prova allting, ni betyder faktiskt mycket för mig, om ni inte varit med så hade jag kommit hem utan någonting, Hela presentkortet gick åt så det var ju bra, ( eller nte)

nu ska jag börja packa till imorgon! pratade lite med pappa idag, och han tycker att jag ska vara med lite på målvaktsuppvärmning!... Har ju fortfarande ont, men fan jag vill ju verkligen spela sverigecupen, så jag ska ta med mig kläder och köra lite lite bara, jag kan ju faktiskt inte motstå! måste väl bara få låna syrrans skydd, har ju inte hunnit köpa något nytt ännu!
Men nu ska jag kolla idol först, packar väl lite i reklamerna

Bilderna går inte att ladda upp heller! kommer väl senare,
Och jag skrev inlägget för en timme sen :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0