heldag i vikingahallen...

har varit hemma en timme nu kanske :O när jag kom ut ur hallen var det snö på marken :O chockad blev man :P haha
Aja, vi vann iaf matchen med vädigt mycket! :D skönt, roligt var det faktiskt också,
Älskar er flickor! (: Lånar Lollos kamera och tar kort med :P ja vill bli fotograf (: hoppas jag får en kamera som jag önskade mig i julklapp! (:

Men jag har inte bilderna här nu, så dom kanske ni får se imorgon! (: Första mathen imorgon är 9 :O sjukt tidigt, men men, det är bara att vara där och se glad ut! haha
Nu ska jag hoppa in i duschen...

Kommentarer
Anonym

Grattis till vinsten.Synd att jag ej kunde se matchen.

2009-12-13 00:00:07

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0