Hoppas på ERIK

DET SNÖÖÖAR UTE! SER NI?
Underbart, det är Lucia och det snöar ute, nu är jag faktiskt riktigt glad måste jag säga... :D
Snart är det Idol Final,,, jag är sååå taggad faktiskt, men jag är också sååå avundsjuk på Miranda och Krisitine som ska kolla på den i verkligheten:O det ville ju ja mä

Aja, har inte skrivit så jävla mycket idag, har bara inte orkat, men efter träningen så skulle vi iaf ha matte, men vi fick gå på luciafirandet iaf! :D krisse? tyckte du det var bra? :D haha Det tog hela lektionen, sen hade vi lunch, det fick bli hamburgare! sååå underbart gott... inte ofta man får god mat i våran skola.

Sen hade vi svenska... vad gjorde vi? en stencil sen slut:P haha  Nu sitter jag här och har precis städat mitt rum (:
Ska jag gå på Fotbollsmatchen eller inte? har inte bestämmt det än, men tror faktiskt inte jag går, måste plugga /:

Nu är det bara några timmar kvar till SM, riktigt taggad faktiskt, hoppas vi får spelare till matchen iaf, mycket sjuka har vi iaf (:


Kommentarer
shanghai playboy

vi har ju inget att plugga till!!!!

2009-12-11 18:20:53
Anonym

NEJ, men jag har ju det där fitt IGU provet kvar /:

2009-12-11 21:36:52

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0