Idiotsaker man kan göra!!

Det blev en lång dag i hallen idag, även fast jag inte mådde jätte bra! men jag kände att det var ett måste att färga håret, så efter träningen färgade jag håret på elin och matilda! har inte sett Elin's hår när det vart torrt, blev lite stressigt, men matilda's hår är verkligen skiiit snyggt nu!
Sista träningen på detta år var det idag också! SORLIGT, men det är inte så långt kvar på detta år, det har ju gått jätte snabbt, redan en termin i ettan! (:

Var väl hemma vid halv 9 något sånt! Såg verkligen hemska saker på facebook, Förstår egentligen inte hur idiotisk man kan vara! fattar du inte att dina vänner inte vill vara med dig längre eller? hur fan kan du göra så mot henne?
Men nu ska jag iaf sova... hoppas jag kan sova, min näsa är stängd!

Anna lincoln säger jag bara!!


Kommentarer
Anna

Madde du är underbar du!

ses imorgon! <3

2009-12-17 22:50:43
URL: http://alfmina.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0