inte så speciellt glad!

Nu ska jag skriva ganska mycket tror jag, det var ju allt länge sen!

Är nu hemma efter två dagar i örsundsbro ( eller vad hette det elin? )
Första träningen såg jag verkligen fram emot, man kan säga att jag satsade på en comeback efter 2 måndar, Ca .
Ställer mig i målet, lycklig som aldrig förr, kändes bra med mitt på och så, men sen kom vi till nertill och jag smäller upp min ambåge! :'( tårarna kom ( kommer nu med) men jag kunde inte hjälpa det, jävligt ont gjorde det,  lika ont som det gjorde för två månader sen! så glad blev jag verkligen inte.
så resten av dom 5 träningarna satt jag bara på sidan, och alla säger fan vad jag är trött och sliten, ont överallt! jag känner fan ingenting, all jävla energi kvar, men ingenting jag kan visa, så jävla sur på mig själv, ska ju göra mina rehab övningar men jag känner ingen lust att träna nu! allt är bara skit,
Nu när jag kommer hem så kan jag inte låta bli att släppa ut tårarna, har hållt dom inne jävligt mycket nu, men jag kan inte mer,
Pratade med pappa när jag kom hem också, det kommer inte bli något sverigecupen för mig, två veckor kvar, och jag har ont,  om jag kör blir det värre och jag blir aldrig bra,

Tror inte det är någon som förstår, för det är det jobbigaste jag varit med om, och Anders sa idag att jag kanske inte kommer få åka med ens, om jag inte kan spela,  då blev det genast mycket bättre! naaat,
Men men, kan inte göra så mycket, det är bara att försöka kämpa på som alla säger,

Det får vara allt för idag, blir nog tidigt i säng!!

Kommentarer
eg

Gumman, förstår om det känns jobbigt och bara så att du vet så har du väldigt underbara kompisar som bryr sig om dig och som alltid kommer att finnas till hands när du behöver prata. Och det är klart att du ska med till Sverige cupen, det kommer vi se till! <3

2009-12-29 18:44:22
URL: http://elingu.webblogg.se/
julia

JAG FÖRSTÅR!! jag vet känslan, precis så som du känner just nu. Jag skadade mig ju också precis innan sverige cupen och fick inte spela... men fick åka med så det borde du också få! Det är en upplevelse bara det. Vill inte att du ska må såhär, de vill ingen men det kommer bli bättre, kämpa gumsiii<3

2009-12-29 20:06:49
Anna

jag ska starta en insamling till dig madde så vi får med dig till Katrineholm !!!! för med SKA du :O <333

2009-12-29 20:33:36
URL: http://shitbulle.blogg.se/
Anna

JAG FÖRSTÅR OCKSÅ! Det är hemskt. Hur mycket man än vill så går det inte. Smärtan tar tillslut över. Jobba på med rehaben, hur tråkig den en är, så lovar jag att det kommer bli bra tillslut. Jag har ju snart lyckats eller hur? KLART DU KAN DET OCKSÅ! <3 tänker på dig!

2009-12-29 20:40:01
URL: http://alfmina.blogg.se/
Jag! <3

Tack mina vänner, ni betyder verkligen, ja jag får väl ta och köra på med den tråkigaaa rehaben :O

Känner mig bara inte motiverad /:

älskar er<3

MKL

VI ska få dig att bli motiverad. Och ja du SKA med till katrineholm vännen! Jag vet att du brinner för det här, och jag säger bara - NEVER BACK DOWN MADDE!

2009-12-30 00:44:28

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0