Jag är 16 år och klarar mig själv! HAHAHHA

Det har inte blivit så mycket bloggning idag! undra varför... inte orkat och inte haft tid! pappa hämta mig hos mamma vid halv 5... sen var jag hemma i en timme kanske sen var det upp till hallen för att kolla lucia tåg och Upplandsmatch!
Matchen slutade... ingen aning, men jag tror att herrjuniorerna vann iaf! känndes som det! (:
'så jag var väl i hallen några timmar idag! :D vi hade ingen träning så det var skönt, men jag slarvade faktiskt lite, jag och elin skulle ut och springa, men det blev inte av, vi tänkte på elin's ben och så... det var ju ändå skit kallt, lättare att sträcka sig då /:
Men nu ligger jag i sängen och ska väl snart sova tror jag :P Får dåligt samvete att jag inte pluggat någonting till IGU provet i morgon, men får väl göra det på rasten :D
Är lite nervös också över vad läkaren kommer ringa och säga imorgon! får mitt svar vad jag har för fel på armen!
på ett sätt hoppas jag han säger att jag har ett fel, men på ett sätt inte, Skulle ju vara skönt att veta vad det är eftersom att jag haft ont i flera år... men skulle också vara väldigt skönt/roligt om han sa att jag bara kan spela på!
Men vi får väl helt enkelt se, klockan 8 ska han ringa iaf :( lite tidigt eftersom att vi har sovmorgon, men vad gör man?


Fan vad smidiga vi VAR elin! hahah Älskar att bläddra igenom gamla bilder :D

Kommentarer
eg

jaaaaa;););)

2009-12-15 08:18:34
URL: http://elingu.webblogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0