Jag är bara förskyld!

Blev inte riktigt som jag tänkt mig idag! ville faktiskt gå ut, men fick inte, ligger fortfarande i pyjamas så pappa säger att jag inte mår så bra /: skulle hem till anna och kolla film eftersom att hon e själv hemma, men istället blir det att kolla handboll på tv men pappa och lollo! Hoppas anna gör någotingannat idag (: haha
Pappa är just nu på SS och handlar pizza! så sjukt sugen på det (: Andra halvlek börjar snart, om den inte redan har börjat :P
Uppland har vunnit alla deras matcher iaf (: eller tjejerna vet jag inte men killarna har, marcus som sa att dom skulle förlora hela skiten :P


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0