Jag börjar få ont i halsen!

Fan jag har verkligen roligt åt att kolla på massa bilder! :D hahaha
Lollo är så snäll så att jag fått låna hennes kamera över förra helgen! men idag tog jag lite fler bilder som jag gärna ville lägga in så jag fick låna den lite igen! Tack för det, älskar verkligen att hålla på med bilder :P

Och jag tycker det är skit kul att göra massa header:s men ge mig lite förslag först hur ni vill ha för jag har ingen fantasi kvar /: haha

Imorgon ska jag till Sats på morgonen, så jag missar träningen i skolan, men jag känner att jag behöver prata med Mats nu:P sen har vi bara svenska och natur sen slut, verkligen skönt att dom ställt in fysen i morgon eftermiddag (: haha
Sen ska jag, Matilda och Elin gå upp till eurostop för att köpa hårfärg till alla 3! :D vis ka färga varandras hår! (: hahah


Vems ögon? Jag bara älskar dom!

Kommentarer
julia

JAG SKA OCKSÅ TILL SATS IMORGON MADDIE!!! SÅ DÅ SES VI :D

2009-12-15 22:15:55

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0