Jag vill ha lov som alla andra

Jaha, filmen som vi kollade var kanske inte lika bra som den verkade... vi gillade inte när dom spolade tillbaka i tiden och lodsades vara spöken :O
Men tror den hette flickvänner från förr! typisk tjejfilm så pappa fick göra lite popcorn åt oss, sen åkte han och hämtade Marcus som kom hem från katrineholm! Dom åkte ut i shoot-out mot stokholm, faktiskt ganska bra!
Grattis till viktor östlund också som kom med i Allstar team :D

Men nu ska jag sova, har inte jätte lång sovmorgon, halv 11 bara, ställde in träningen.
Men jag skulle hellre vilja sova tills jag vaknade istället, precis som bergiusbarnen får göra!
Och om ens föräldrar har ledigt från jobbet innan barnen känns det faktiskt lite fel... men aa det måste väl vara lite orättvist här o där också...

Imorgon åker jag nog med flickorna och köper lite julklappar, brukar inte köpa så många så får väl se om jag gör det nu också! hittar alltid saker till mig själv så pengarna tar slut, men nu ska jag faktiskt vara duktig och vänta till mellan-dags rean :p


gillar inte direkt mitt hår just nu, men måste säga att jag älskar min hårfärg sen DUKTIGA MATILDA färgade min utväxt, + elin som färgade lite extra :P haha

Kommentarer
MKL

Haha det tog ju också ett tag !

2009-12-21 10:38:32
URL: http://matildakarinlundin.blogg.se/
Anonym

Men det gör ju ingenting! bättre att det blir bra (:

jag tyckte fan inte att det tog tid faktiskt (:

2009-12-21 11:03:35

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0