Jaha, det var lite av 2009,,, fast det är ju några dagar kvar (:

2009 börjar gå mot sitt slut,
här är en sammanfattning av ditt 2009!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Väldigt mycket faktiskt :)
2. Höll du några av dina nyårslöften? Nej, tror inte det iaf, kan ju kämpte lite nu i sista dagarna :)
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej
4. Dog någon som stod dig nära? Nej * tar i trä*
5. Vilka länder besökte du? Danmark om jag minns rätt :P
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? Ingenting jag kommer på nu :D
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Ganska många datum,partillecup veckan t.ex.
8. Vad var din största framgång 2009? vet verkligen inte det? :)
9. Största misstaget? Många misstag faktiskt, inget jag skriver här,
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja, det värsta som hänt mig :/
11. Bästa köpet? Har faktiskt köpt ovanligt mycket...
12. Vad spenderade du mest pengar på? kläder ;)
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Partille veckan gjorde mig jävligt glad...
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Rap das armas, LÄTT!  I know you want me ( sommarlåtarna) " hur många gånger spelades dom?"
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Minns inte så mycket från förra året :P
16. Vad önskar du att du gjort mer? Har faktiskt ingen aning,
17. Vad önskar du att du gjort mindre? små tabbar,

18. Hur tillbringar du julen? Hemma med familjen,
19. Blev du kär i år? Det var ganska länge sen, fast ja! (:
20. Favoritprogram på TV? ONE TREE HILL och våra bästa år ( som man aldrig hinner se )
21. Bästa boken du läste i år? Förföljaren... den ända jag har läst :P
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? fyllde år? fan fick jag då? don't remember
25. Något du önskade dig men inte fick? kom inte ens ihåg vad jag fick (:
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Hemskt att jag inte minns! brukar vara en dag att minnas :P
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Finns säkert massor (:
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? stil o stil, är väl mig själv?
29. Vad fick dig att må bra? Vänner, handbollen och familjen :D
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Lucas scott " är man inte det är man störd"
31. Vem saknade du? Saknar? har väl träffat dom flesta? :D
32. De bästa nya människorna du träffade? Flickorna på handbollen i skolan!! <3

33. Till sist, nyårs löfte 2010? Bra fråga, har inte tänkt på det än, ska nog bli något litet, om jag nu kan hålla det, men har ingen aning vad det ska bli /: Någon idé (:

Vad ska ni ha för nyårslöfte iår ?? (:


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0