kattvakt

Sitter just nu hemma hos mamma! orkade inte gå hem till pappa innan träningen, fan det är svinkallt ute ):
När jag kommer innanför dörren så står en katt här hemma! fattar ingenting,  men sen kommer jag på att mamma ska vara kattvakt (om man säger så) i 2 veckor typ... den är ju så jävla gosig, men den tappar  sjukt mycket hår! olli tror jag den hette! hahah jag och mamma funderer på att köpa katt! skulle vara skit mysigt :D hoppas verkligen vi kan göra det! haha
Ska möta upp Elin och matilda på willys vid 3 också för att köpa hårgärg, ska färga håret alla tre idag efter träningen! :D kul kul



Och den här katten har vi chans att köpa nu om vi vill! den är 12 veckor gammal (:


Kommentarer
Anna

åh köp den! :-D Jag kan erbjuda mig som kattvakt om ni ska bort :-D

2009-12-17 15:21:16
URL: http://alfmina.blogg.se/
eg

ja, ni borde verkligen köpa den. Jätte söt!:-)

2009-12-17 21:23:05
URL: http://elingu.webblogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0