Lördag den 5!

Nu är det dax att sitta i skolan och vänta! jag orkar inte gå hem, men nu är det två timmar kvar till vi börjar, orkar inte gå på lektionen egentligen. men känns som ett måste eftersom att vi har prov nästa vecka! alla tvåor som hade det förra året fick typ IG så det är ju inget speciellt lätt prov :O men man får väl plugga som fan /:

Fan kom på att jag missade biopremiären på luftslottet :O har sett dom två första filmerna av stieg larsson på biopremiären men fan inte denna /: blev lite ledsen, så jag måste verkligen se den :O
Matilda, kolla på tvåan snart så vi kan kolla på trean (:... vill se den med dig nu eftersom att jag svek dig förra gången...

På lördag: vad händer då?  jo, familjen Gustafsson, Nilsson, eriksson och lundin ( ohlsson) ska ha ha raclette middag, jag längtar som fan, det var länge sen vi hade det (: haha
Och nu ska vi äntligen ha det, så jävla gott!



Tyå såhär ser det ut! :D haha, men vi brukar bara ha kött där uppe!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0