Madeleines Julafton

Nu är julafton slut och jag har tid att skriva, Fan vad jag har haft det bra idag, mycket klappar var det att öppna, och det mesta stog med på önskelistan, det ända jag får köpa till är en kamera! Dom kanske inte trodde jag ville ha en så mycket som jag egentligen vill, men allt kan man faktiskt inte få :P
Men men, min dag började såhär:
ca...
9:45 gick jag upp, böt om och åt frukost,
11:00 gick jag ut och sprang
11:30-12:30 fixade jag mig för dagen,
12-14:00 kom gästerna! :D  och vi började fika,
Klockan 3 sen var det ju KalleAnka, Tycker faktiskt att det är lika roligt varje gång, Snackade med Anna, hon tycker ferdinand är bra, Nonono! så himla drygt program, piff o puff är ju bättre, eller vad tycker ni?
16:00 var det ju mat som gällde, faktiskt min första julmat detta år, om jag räknar bort skolan's :D
Sen vet jag inte vad klockan blev men den sprang iväg och dom vuxna lät oss aldrig att öppna våra paket,
Så jag, marcus, Anton, Camilla och nisse gick ut på en promenad runt området! När vi går vid vägen vid ekilla ser vi robbans bil, där i sitter han med tomtedräkt, Jävligt söt var han faktiskt! :D hahah
Sen när vi kommer in igen, får vi vänta ett tag till innan tomten kommer, nu kommer det faktiskt en "riktig tomte" in till oss, Hahahaha ( roligt att leka liten vast vi inte hade en ända person under 13)
Robban kommer in och är tomte, han har med sig egna paket, av han fick jag klistermärken och tandborstar, hahah det var årets höjdpunkt, har han inge liv? hahahaha

Men sen gick han och vi öppnade våra paket, mycket blev det! :D
Sen var det fika igen och vi började spela spel, mycket trevligt faktiskt, men sen blev klockan halv 12 och dom gamla skulle rulla hemåt med den lilla taxin!:P
Så vi andra fortsatte spela klart, Jag marcus och anton förlorade! attans...
Och nu är min kväll slut,
Men som tur kommer det fler paket sen, ska ju fira jul med mamma också igen! :D det är det ända bästa med skillda föräldrar! :D

Nu har jag ingenting att skriva mer, men jag är glad om du läste ända hit, blev ju ändå ett jävligt långt inlägg, Stå ut! :D







Blev ju inte dom bästa bilderna, men den sista här är tomten och anton,
Ser inte mycket med lite bevis var det iaf (: haha


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0