Mary-Emma louise Gustafsson

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det min systers födelsedag! :D
Det började i sollentuna centrum, ( har aldrig varit där, men det verkar skit bra faktiskt) vi skulle byta kedja till lollos halsband som hon fick, men det gick tydligen inte, eller dom hade inte en annan där i den butiken!
Men sen vidare till Danderyd där vi spelade Curling, Fyfan det var hur kul som helst, påminner lite om bowling, fast svårare och roligare, Hahah det är någonting jag vill göra flera gånger i mitt liv :) haha
Vi körde killarna mot tjejera, men dom vann... även fast jag tyckte vi var duktiga, Jag tror marcus ramlade flest gånger på isen, medan jag inte ramlade någon, "pro"
Sen var det till mcdonalds och köpa cheesburgare till hela gänger, jävligt hungriga var vi :D jobbigt att spela! ( 13 stycken beställde vi där inne :O)
Sen var det fika där hemma, det är ju alltid lika gott :D
Nu är jag hemma hos mamma och funderar på lite vad som ska hända imorgon på nyår? :D jag har inte fått någon information :P haha
Men nu ska jag sätta på en film tror jag! får se vilken det blir...


Såhär såg det ut när Marcus skulle butta iväg en sten för första gången! :D ( eller andra)



riktigt snygga var vi! :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0