nu börjar tvåtusennio

Nu är det inte många dagar timmar kvar till det nya året, 2010, kommer kännas skit konstigt, precis som det gör alla andra år också, asså när man ska börja skriva 10 istället för 09 :) haha
Men 09 är så mycket bättre än 10 :O
hoppas att detta år kommer bli grymt, men första dagen på året kommer ju vara bääst med mina vänner!
Just nu sitter jag här med en ansiktsmask, loveit! Ska väl bara ta det lungt nu på dagen, ska börja fixa mig lite senare, det är det som är kul, kommer ta ett tag för mig, men sånt gillar vi, ska senare dra till Matilda :) och sen får vi se vad kvällen bjuder på! :)
Vad ska ni göra på nyår? :D
Men nu kör vi! 2010 ska bli bääst,


Ska man vara blond någongån i 2010?

Kommentarer
MKL

Nej ljus brun ska du vara! :)

2009-12-31 13:53:49
URL: http://matildakarinlundin.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0