Nu vet jag inte hur jag ska göra!

Jaha! jag fick ju vakna lite tidigare idag eftersom att Mats skulle ringa mig och säga vad det är för fel på min armbåge!
Första han säger är att jag har stress i armbågen :O säger mig verkligen ingenting, det betyder tydligen en överbelastningskada... finns ingenting att göra åt det :O det ända man kan göra är att vila till det går över!
Eftersom att jag har varit så klantig och fortsatt spela när jag haft ont innan så har det bara blivit värre, nu har det gått så långt att jag alltid kommer ha ont! Först sa han att det inte skulle gå och spela med det längre eftersom att det inte finns någonting att göra :O men sen frågade jag om det var farligt att spela med det och om det kunde bli värre att spela med det. Och ja det kunde bli värre så att jag har ont hela livet :O men jag vet inte hur mycket av det där som är sant...

Så nu är det jag och Pappa som ska åka och köpa skydd, för det sista jag gör är att sluta med handbollen!
Men nog pratat om det här nu! snart är det skola så jag måste börja fixa mig :D
Hoppas det blir en skön dag idag!
Det är ju SNÖ PÅ MARKEN IAF :D


Nu är det jag som ska börja träna igen :O

Kommentarer
E L M

Du kommer såklart inte behöva sluta med handbollen. Du är stark och kommer klara dig igenom det här. Vi stöttar dig till 100% och om du vilar nu kommer du klara av att spika igen målet i svergie cupen. Inget Skånela IF F-94 utan maddelito!!! / Elin, Lollo och Matilda

2009-12-15 09:36:06

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0