Nyårsafton?

SHITBULLE VAD KALLT DET ÄR!

Måste säga att idolerna ser mycket bättre ut i verkligheten, iaf Rabih! :)
Vi trodde ju bara att Erik skulle komma dit... men nej Calle och Rabih kom också, Och nästa säsong är det jag som föjler Lets dance, Rabih ska dansa! :D skit grymt :)
Först var vi hos jossan, mysigt faktiskt. där böt vi julklappar och fikade som fan busmysigt
Och sen var det att stå ute i kylan, vi gick dit en halvtimme innan för att inte komma alldeles för långt bak men vi fick faktiskt bra platser så vi såg iaf. Men skit kallt var det,
Sen var det pizza som gällde alla var jävligt hungriga värkade det som. Jag har idag ätit världens godaste kebebrulle, helvete vad god den var (:
Men nog snackat om det, hade fortfarande lite julklappar kvar att köpa så jag köpte dom sista idag faktiskt! (:
Vad ska du köpa till mig? hahahaha
Men nu sitter jag hemma och gör ingenting, jävligt trött är jag, kallt är det här hemma också :D
Nu ska jag bara gosa med katten och kolla tv:n men det blir nog mest datan:n
xD


Verkligen ingen bra bild, men min mobil är inte den bästa, Calle är detta iaf :D


Här är erik. GRYM

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0