Nyvaken

Nyvaken! väckte presis marcus men jag tror att han somnade om igen! (: Vi har träning idag, alltid lika otaggad som vanligt, måste fan börja ändra på de nu(:  har försökt, och det har blivit bättre!
Vad ligger i kylskåpet idag??

Har bara två lektioner idag, om man tar bort träningen, matte är den ena! den andra vet jag inte :P haha
Hoppas jag får se så många som möjligt idag klockan 3 i vikingahallen (: shanghai playboys vs. bab jag orkar inte...
SP vann sist men nu vill dom andra ha revanch (: kommer bli hur kul som helst, missa inte det (:

Nu hinner jag ingenting, har inte ens klätt på mig, måste äta frukost också, annars blir lilla mia arg ! (: haha * internt*


Här är Marcus, fast i ett mindre format (: haha

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0