Oj, glömde trycka på spara (:

Det händer mycket nu dom här dagarna innan jul! (:

Jag var snabb på att fixa mig idag känns det som! ställde klockan på halv 9 och nu är jag klar, eller jag ska bara gå ner och äta frukost och packa väskan,men jag har klätt på mig och smiknat mig, Men det var enkelt, ett par jeans och en gosig tjocktröja bara, jag orkar ju verkligen inte ha på min någonting annat, Har ingen spanska idag för vikarieraren kunde typ inte komma, så jag åker och julhandlar med flickorna! kanske skrev det i förra inlägget också men skitsamma

ringde mamma nu på morgonen och frågade massa saker, och hon sa att vi får kattungen idag om allt går rätt :P jag är överlycklig, fast en sak jag inte förstår är hur den nya katten ska känna sig hemma och vi har en annan katt där också:O  aja, det är hennes problem (:
Nu ska jag iaf ner till Linus som har varit här sen 8! haha stackaren som bor ute på landet måste åka skolbussen klockan 8 när vi börjar halv 11!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0