Ont i magen :O

Nu ska jag berätta lite om min dag, dom flesta kanske redan vet hälften (:
den började iaf med att pappa ringde och väckte mig klockan 9... tänkte sova lite längre, men skit samma, han hade glömt bort vilken tid vi skulle vara där, men men han hämtade mig ändå och vi kom i tid... Även fast vi fick sitta och vänta i 20 minuter innan dom ropade mitt namn! Skulle först träffa Mats Heidvall som skulle kolla och känna lite, då fick jag dra min historia IGEN... han sa direkt att det satt inne i armen och att det kunde vara en vanlig inflamation... så nu har jag fått några äckeltabletter som man ska ta 2 gånger om dan! man kan tydligen få ont i magen av dom, får se om jag får det ( även fast jag har Jävligt ont i magen nu, så är det inte pågrund av dom, tror jag ätit lite lite idag )

Sen skulle vi boka tid till en magnet röntgen... Åh, jag önskade att jag skulle få en tid idag, orkar ju inte åka dit flera gånger... och som tur var hade dom en tid idag, Fast jag fick vänta i en timme! men det var det värt, orkar inte åka tillbax dit igen! hatar verkligen sjukhus.
Pappa kunde inte stanna kvar så länge, han trodde inte att det skulle ta så lång tid så han åkte till jobbet, där satt jag själv i väntrummet och gjorde verkligen ingenting, fick ett papper som jag skulle fylla i om sjukdomar och sånt men det var klart på 5 röda (:
Men tiden gick ganska snabbt!
Jag hade aldrig gjort en magnet röntgen förr, så hon fick förklara lite, så nör vi går in i rummet där jag ska ligga i 20 långa minuter fick jag panik :O jag skulle in med hela kroppen in i den där lilla trånga tunneln, och för er som inte visste det har jag cellskräck, inte kul!
Så hon körde in mig på en bricka i den där tunneln, HELT STILLA var jag tvungen att ligga... var skit nära att trycka på " nödknappen" jag pallade inte längre, varmt och trångt, och mycket ljud.. Men jag höll ut och klarade det (:

Sen skulle jag bara gå ner till Mats igen och få en telefon tid, så han kan ringa mig och säga om det var något fel, förstog inte riktigt, men han ska ringa mig tisdag nästa vecka...

Åkte tåget hem... där mötte jag upp Mamma som varit och jobbat... Fick också ett samtal från syrran, hon frågade om jag ville möta upp henne i centrum och fika lite, så ja... Jag och mamma åker till brödboden och fikade lite! Gott var det (:
Sen var det hem och packa väskan för att sedan dra på träning, gick inte så jävla bra, fick avbryta för fick magont:O
Nu är jag hemma och har fortfarande ont! jag hatar min mage, jag har fan alltid ont i den :O

Skönt att bara skriva av sig ibland! eller vad tycker ni?


ni ser ju här på bilden :O


Och sen lite fika på brödboden! (:

Kommentarer
Anna

Exakt det där var jag också med om, samma neurolog, den där jävla Mats, ingen trevlig typ! Och fuck vad jag hatar den där tunneln, det låter ju förjävligt, o fyfan va trångt! Men hoppas du får bra besked nu fröken :-D

2009-12-08 21:19:56
URL: http://alfmina.blogg.se/
madeleine

Ja verkligen! :D jag gillade inte Mats heller, han var verkligen nochalant " stavning"



Ja, jag tror faktiskt bara att det är en liten inflamation /blödning som han sa (:

hoppas på det iaf, och att tabletterna hjälper!


Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0