Planer :D

Jag bara älskar julen! :D

Idag har jag verkligen inte gjort ett piss, bara legat hemma och kollat på alla filmer som går på tv:n, men den bästa jag sett idag måste varit förortsungar:P den är sjukt härlig! :D
Blev inge fyron idag, men som elin sa, vi har hela lovet på oss :D
Kollade tildas blogg också, hon har verkat hitta en klänning på internet tror jag! skoja inte vad snygg den var (:
Nu blev jag faktiskt lite avundsjuk om jag ska vara ärlig, så nu ska jag faktiskt kolla runt lite och se om jag hittar någonting till mig också :D
Det är ju ändå snart nyår och jag måste ha en klänning till det! Känner på mig att det kommer bli en grym nyårsafton!!:D

Kommentarer
Anna

vad ska du göra på nyår madde? :)

2009-12-26 00:04:31
URL: http://alfmina.blogg.se/
MKL

Det kommer vara grymt!

2009-12-26 11:05:26

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0