Raclette middag...

Jag passar på att skriva lite snabbt nu innan jag ska åka upp till hallen för att kolla på juniorerna som har SM (: matchen börjar 11, jag är huur trött som helst,

Gårdagen: vart väldigt lyckad faktiskt, (: först var vi i ishallen och kollade match, sen hem hit för att äta och lite så... alltid lika gott med Raclette! Sen körde vi lite singstar m.m.! vi kollade också på lite filmer från när vi var små! shit vad jag vill ha mitt blonda hår!!
Senare gick vi barn ut och körde fotboll! kallt, men kul:)
det roligaste var nog när per ramlade ! :D hahahaha
Men sen sprang tiden iväg och vi gick in och körde lite singstar igen :D Jag och marcus vann mot per och Matilda (a)

Jag somnade väl kanske vid  tiden, eller jag vet inte, men sent blev det iaf!
Hoppas vi har det här någongång igen!

Så var gårdagen, idag snart ska jag ju upp till hallen, som jag skrev. sen vet jag inte vad som händer riktigt, kanske kollar lite fler matcher i hallen!  i har två matcher med laget idag, som jag inte kan spela /: första är kanske vid två borta mot hammarby... vet inte om jag ska kolla på den, tror inte det!
Andra är vid 9 borta mot huddinge :O sent som fan så jag vet inte om jag orkar hänka på den heller ): Vi har dom ändå i steg 3 då det är viktigare att vinna...

Nej men nu har jag faktiskt väldigt brottom, måste hinna tvätta håret och så innan jag ska till hallen och möta upp min vän Anna! :D <3

Lite bilder från igår! har bara bilder från ishallen :O

proffset marcus...


Matilda och sigge!


Marcus och Anton!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0