Sista dagen innan SM

Känns som att jag vaknade lite tidigt idag :O fast jag vaknade i den tiden jag brukar, men huja vad trött man var... nu börjar jag faktiskt vakna till lite! ska väl snart gå till hallen för att träna, killarna har ingen målvakt och vi har ingen målvakt, så det lutar nog åt fys hela timmen istället för halva :O Inte taggad alls... Vi kunde ha valt att kolla Lucia istället, men vi bestämde för att träna :O nu ångrar jag mig verkligen att jag inte räckte upp handen Felix!

Idag är det skola som vanligt, sen ska jag nog hem en sväng innan det är match igen- Shanghai playboys... dom spelar i b-hallen idag: undra varför... men skit samma, jag ska nog kolla ändå (:

Idag är det idol final också, är så taggad, och jag hoppas verkligen att Erik vinner ;) Men som det alltid är i idol så vinner den sämsta och tvåan blir känd:P


Jag vill tillbax nu!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0