Ska jag tagga dig i mitt album?

Dagen innan jul och nu är det full fart med att slå in alla jävla paket. Mina är klara nu är det marcus som behöver lite hjälp med sina, snart är det väl att pynta granen som gäller :D
Jag är fan taggad nu till imorgon, känns som att det kommer bli den bästa julen i alla år (: nu vill jag bara öppna alla min paket! Ingenting har jag att skriva iaf, Marcus är lite knäpp, man måste ju lära han hur man slår in paket :P hahah

Bye for now,

Det är faktiskt riktigt mysigt att slå in paketen! :D men lite jobbigt när man måste slp in marcus också (:

Kommentarer
Anna

Haha smart grabb :-D

Din julklapp till mig är att fixa min header :-D

2009-12-23 18:15:06
URL: http://alfmina.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0