Skola imorgon...

Nu har jag verkligen varit i hallen hela dagen! :D var hemma i kanske en halvtimme, sen var det bara att åka upp till hallen igen! (: 
Herrjuniorerna kom till steg 4(: GRATTIS, samtidigt som damjuniorerna också kom vidare! (: tjoho!
Sen hade Anton match, dom vann med 39-4, så det var ju inte bästa matchen, men den var ganska rolig ändå (:
Efter hade pojkar 94 match mot tyresö, ledde med 4 i halvlek när jag åkte! (:

Men nu är jag hemma, och jag ska snart äta, för om en kvart är det ju faktiskt ONE TREE HILL! det får jag bara inte misa!!!


Lollo satt och lekte lite i hallen med sina 20 lappar! (:

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0