skriv en rubrik här

Kom precis till skolan! har varit hos Mats på morgonen! vi satt och pratade i 45 minuter, trodde jag skulle träna men det blev inte så, han ba, ja du har ju inte fått världens bästa julklapp av honom... Jag har en stressfraktur i armbågen, jag vet inte riktigt vad det menas men Han visste inte hur lång tid det kan ta att läka. jag hade svårt att få in allt, för det ända jag tänkte på var sverigecupen som är i Januari :O jag tänker fan inte missa det.
Men jag ska vila nu till en vecka efter jul, vet inte vad jag skulle göra då, men jag får väl se sen, nu vet jag iaf vad det är för fel :D

Nu är det svenska och vi håller på med Grammatik, men mitt huvud värker och jag är förskyld, jag vill hem och sova nu! ):

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0