Snart säger jag Grattis till dig,

Shit vad dom fixar här hemma, men jag hjälper inte till ett piss, är inte på humör, Jag ligger bara i soffan och kollar tv:n, jävligt skönt efter allt som hänt :D
Min systeryster fyller ju 18 imorgon!! tjohoo! :D
På dagen ska vi faktiskt spela riktig Curling i Danderyd, det kommer bli hur kul som helst! :D hahaaha
Sen efter det ska jag inte vara hemma längre för lollo har ju paxat huset för sig själv! ojoj vad ska du göra egentligen,
Nej man jag är faktiskt glad, för shit vad länge du väntat nu.
Men nu ska jag inte störa er mer :)
ska väl sova snart kanske, hörs väl imorgon!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0